30 dagars utmaning

1. En bild på mig + 10 fakta om mig
2. En person jag vill träffa just nu
3. Min favoritårstid och varför
4. Mina mål / drömmar / önskningar
5. Någontin jag vill ha mer än nåt annat just nu
6. Typ av tjejer / killar jag faller för
7 Vad jag skulle göra om jag fick 100.000 kr
8. Mitt andranamn - och vad jag tycker om det
9. En dålig vana jag önskar att jag inte hade
10. Meningen bakom mitt bloggnamn
11. Bild på mig och min bästa vän
12. En bild på mig idag och vad jag hade på mig
13. Någonting jag oroar mig för
14. En bild på ett ställe jag varit på
15. Mitt drömbröllop
16. En bild på mig själv för två år sen
17. Någonting jag ångrar
18. Min första kyss
19. Innehållet i min väska
20. En person jag vill byta liv med för en dag - och varför
21. Vad jag åt idag
22. Min favoritplats
23. En bild på det jag köpte senast
24. Min favoritfilm
25, En bild på mig själv som är tagen utav någon annan
26. Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln
27. En låt som får mig att gråta
28. mitt favoritprogram - och varför
29. Min favoritfödelsedag
30. Ett foto på mig taget idag + 3 saker som har varit bra dom senaste 30 dagarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: